burberry-with-love-campaign-0002
برند مشهور صنعت مد و لباس، با حضور برنامه‌ریزی شده در اینترنت، درآمدهای خود را افزایش داد.
باربری (Burberry) نام یک مارک مشهور در دنیای مد و لباس است که از جمله لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندها در جهان به شمار می‌رود.

این شرکت برای افزایش میزان محبوبیت و فروش هر چه بیشتر محصولات شیک خود، به بهره‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی روی آورده و در این راه به موفقیت‌های چشم‌گیری نائل شده است.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وی‌تری، پس از ورود باربری به حوزه شبکه‌های اجتماعی در اینترنت، میزان فروش این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱، ۲۱ درصد افزایش داشته است.

حضور قدرتمند باربری در دنیای سایبر باعث شده است مشتری‌ها به گونه‌ای آسان‌تر و سریع‌تر با این شرکت و خدمات متنوع آن تعامل داشته باشند و این کار را با لذت بیشتری انجام دهند.

باربری در اوایل سال گذشته وب سایت جدید خود را به شش زبان رونمایی کرد.

این سایت پر از محتواهای گوناگونی همچون موسیقی، چت فوری با نمایندگان واحد خدمات مشتری و عرصه محصولات است که از طریق نمایش‌های ویدئویی صورت می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، باربری در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون هوادار در فیس‌بوک و بیش از ۷۰۰۰ دنبال‌کننده در توییتر دارد.

فیلم‌های ویدئویی این شرکت نیز بیش از ۱۰ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است و این امر باعث شده باربری عنوان موفق‌ترین برند لوکس در یوتیوب را از آن خود کند.

عضو شدن باربری در برخی شبکه‌های اجتماعی چینی، از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه سایبر به شمار می‌رود.

کشور چین حدود ۵۱۳ میلیون کاربر اینترنتی دارد و همین امر، اهمیت سرمایه‌گذاری در فضای دیجیتالی این کشور را به خوبی نشان می‌دهد.