twitter
کسب‌وکار‌های کوچک از طریق راهکار جدید توئیتر می‌توانند بُرد پیام‌های تبلیغاتی خود را در میان کاربران این شبکه اجتماعی افزایش دهند.
شبکه اجتماعی توئیتر از عرضه اولین راهکار تبلیغاتی خود برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خبر داده است.

توئیتر راهکار تبلیغاتی جدید خود را با همکاری شرکت خدمات مالی امریکن اکسپرس عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، امریکن اکسپرس اعلام کرده است افرادی که از کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند اولین کسانی خواهند بود که می‌توانند از راهکار تبلیغاتی توئیتر برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط استفاده کنند.
این شرکت در تلاش است تا این خدمات را در ماه مارس سال جاری عرضه کند.

کسب‌وکارهای کوچک خواهند توانست از راهکار تبلیغاتی توئیتر برای جلب مشارکت بیشتر مشتریان فعلی خود و دستیابی به مشتریان جدید‌تر استفاده کنند.

این اولین بار است که توئیتر برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط راهکارهای تبلیغاتی ارائه می‌دهد. این شبکه اجتماعی هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

این کسب‌وکار‌ها از طریق راهکار جدید توئیتر می‌توانند برد پیام‌های تبلیغاتی خود را در میان این کاربران افزایش دهند.

هم‌اکنون دست‌اندرکاران تبلیغات اقبال زیادی نسبت به شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند.

بنا بر یافته‌های پژوهشی که در اکتبر ۲۰۱۱ منتشر شد، کاربران یک پنجم وقت خود را در دنیای آنلاین صرف بازدید از شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی هم اکنون ۸۲ درصد از کاربران ۱۵ ساله به بالا را در اختیار خود دارند. شرکت پژوهشی کام‌اسکور نیز این رقم را در سراسر جهان ۱.۲ میلیارد نفر اعلام کرده است.