12689_orig
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ،مهندس محمود خسروی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود:امروزه همزمان با توسعه ارتباطات در سطح دنیا ،تامین رضایت ذینفعان بنگاههای اقتصادی و ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات زیربنائی کشور، مهمترین عامل پایداری و تعالی محسوب میشود.
مهندس خسروی در ادامه گفت: هم اکنون کشور مان در مسیر تحقق سند چشم انداز برای تبدیل به قدرت اقتصادی و صنعتی منطقه، حرکت در مسیر انقلاب اقتصادی در قالب اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را تجربه میکند.
وی افزود: برهمین اساس تلاش می کنیم در مسیر تعالی و اعتلا با استفاده از الگوهای موفق کیفیت حرکت کنیم .
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به این نکته که پیشنهاد برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در جلسه شورای معاونین در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و تصویب شد،گفت: هدف از اعطای این جایزه ارتقای کیفیت ارائه خدمات زیربنائی دولت الکترونیک است .
وی افزود: انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت و خودارزیابی به واحدهای متقاضی از برنامه های دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوی اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است .
اعضا ی شورای سیاست گذاری جایزه عبارتند از : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – رئیس شورا، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران – عضو شورا، رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران – عضو شورا ، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – عضو شورا مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شرکت ارتباطات زیرساخت – عضو شورا و مجری و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت – عضو و دبیر شورا.
دبیرخانه این جایزه از سه کمیته کمیته ارزیابی و آموزش، کمیته اطلاع¬رسانی و کمیته پشتیبانی و برگزاری مراسم جایزه تشکیل شده است.
متقاضیان شرکت در این جایزه می توانند با شماره تلفن¬های ۸۸۱۱۳۵۸۵، ۸۸۱۱۳۵۲۸ و ۸۸۴۶۳۳۳۹ تماس حاصل فرمایند