غدیرپور-مدیرکل-ارتباطات-و-فناوری-اطلاعات-استان-خوزستان
مهندس قدیری پور، مدیر کل دفتر ارتباطات استان خوزستان در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: ایجاد هماهنگی و نظارت بر عملکرد ارائه دهندگان خدمات در بخش ICT از جمله اهداف راه‌اندازی این اداره کل محسوب می‌شود.
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این اداره کل در استان خوزستان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی شده صورت گرفته و در این راستا تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
مهندس قدیری پور با بیان این مطلب که حصول اطمینان از رضایت مردم برای ما یک اصل محسوب می‌شود تصریح کرد: در همین راستا تمهیدات گسترده‌ای به منظور نظارت بر نحوه ارایه سرویس از سوی دارندگان پروانه به متقاضیان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پیگیری بازخورد عملکرد اپراتور‌های تحت نظارت حاکمیت توسط مخاطبان و دستگاه‌های بهره‌بردار یکی از برنامه‌های تدوین شده در این حوزه محسوب می‌شود.
مدیر کل ارتباطات استان خوزستان با اشاره به شیوه‌های نظارتی تدوین شده برای دستیابی به اهداف تبیین شده گفت: نظارت فنی و بر خط(online) برای چگونگی ارایه سرویس از سوی اپراتورهای فعال در حوزه ICT صورت می‌گیرد تا این خدمات در چارچوب پروانه‌های اعطاء شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد.
وی افزود: علاوه بر نظارت‌های بر خط، بازرسی‌های متعدد به منظور انطباق سطح کیفیت با شاخص‌های تعریف شده از سوی دستگاه‌های مسوول ذی‌ربط نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این حوزه تعریف شده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر، ایجاد بخش رسیدگی به شکایات مردمی روی سایت اداره کل به منظور انتقال مستقیم مسائل مورد نظر از سوی مشترکان و پیگیری به منظور بررسی شکایت‌های واصله از جمله شیوه‌های تعریف شده در این بخش است.