15924_orig

مهندس حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این شکایت ها از مجموع اپراتورهای فعال در حوزه های ارتباطی و فناوری اطلاعات مطرح شده است.

وی افوزد: از مجموع شکایت های واصله به رگولاتوری ۶۰ مورد مربوط به اپراتورهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ۱۴۰ مورد مربوط به اپراتور اول است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت، ۲۶۹ شکایت نیز از نحوه ارایه خدمت توسط اپراتور دوم از سوی مشترکان به سازمان ارایه شده است.
وی تصریح کرد: از مجموع شکایت های ارسالی در خصوص ارایه خدمت نامطلوب از سوی اپراتورهای حوزه فناوری اطلاعات، ۵۶ مورد رسیدگی و پاسخ های لازم به مردم ارایه شده است.
حسن رضوانی با بیان این مطلب که بیشترین درخواست های ارایه شده به سازمان در حوزه تلفن همراه بوده است، گفت: بیشترین خواسته مردم در حوزه همراه اول مربوط به افزایش پوشش تلفن همراه است به گونه ای که طی پنج ماهه نخست سال جاری ۳۴ مورد درخواست برای رسیدگی در این زمینه به سازمان تنظیم مقررات ارسال شده است.
وی ادامه داد: در حوزه ایرانسل نیز، بیشترین خواسته مردم رسیدگی به مزاحمت های تلفنی صورت گرفته از سوی سیم کارت های این اپراتوربوده به گونه ای که طی این مدت ۱۷۴ مورد درخواست در این حوزه به رگولاتوری ارایه شده است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات تأکید کرد: طی این مدت، ۴۹ مورد درخواست نیز از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که سازمان تنظیم مقررات در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی و پاسخ لازم را به مخاطبان ارایه کرده است.
حسن رضوانی با بیان این مطلب که اپراتورها موظف به برقراری ساز و کار لازم برای پاسخگویی به مردم هستند، تصریح کرد: مردم می بایست در اقدام نخست شکایت خود را در خصوص سرویس های ارایه شده به اپراتوها ارایه دهند.
وی ادامه داد: مشترکان در صورت عدم پاسخ مناسب می توانند شکایت های مد نظر خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری با سازمان تنظیم مقررات ارایه دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن ها رسیدگی شود.
انتهای پیام