v6 Beta
خدمات
کدباکس میزبان شماست ... عضویت ورود کاربران خانه خدمات
دسترسی سریع
بستن منو


2012 - 2018 © CODEBOX | v 6.0.2
کدباکس . اخبار داخلی . قوانین کاربری . وبلاگ . انجمن ها .
هاست دروپال

هاست دروپال Drupal

5 GB SSD NVMe
25 GB
Hosting
هاست دروپال شخصی
1,000 بازدید در روز
کنترل پنل

محل میزبانی سایت

35,000 تومان در ماه
15 GB SSD NVMe
100 GB
Hosting
هاست دروپال حرفه ای
5,000 بازدید در روز
کنترل پنل

محل میزبانی سایت

85,000 تومان در ماه

چرا هاست دروپال کدباکس را پیشنهاد می کنند؟

Drupal

Drupal Hosting

سازگاری کامل هاست با اسکریپت دروپال اطلاعات بیشتر
خدمات پشتیبانی دروپال در سطح حرفه ای اطلاعات بیشتر
پایداری و سرعت بی رقیب سرورهای کدباکس اطلاعات بیشتر
هاست دروپال کدباکس چه قابلیت هایی دارد؟
رایگان SSL •
پارک دامنه نامحدود •
تعداد زیردامنه نامحدود •
تعداد اکانت ایمیل نامحدود •
Mail Forwarding امکان •
FTP Server •
File Manager •
فایروال قدرتمند •
DenyList سامانه •
MariaDB دیتابیس •
PHP 7.x نسخه •

کدباکس ارائه دهنده انواع سرویس های حرفه ای میزبانی وب (هاستینگ تخصصی)
هاست لینوکس
Linux Hosting

اطلاعات بیشتر
هاست ویندوز
Windows Hosting

اطلاعات بیشتر
هاست اختصاصی
Dedicated Hosting

اطلاعات بیشتر
هاست استاتیک
Static Hosting

اطلاعات بیشتر
هاست دانلود
Download Hosting

اطلاعات بیشتر
فضای پشتیبان
BackUp Hosting

اطلاعات بیشتر
سوالات متداول قبل از خرید هاست
خیر، به دلیل قوانین حقوقی امکان ارائه سرویس بدون ثبت سفارش و انجام پرداخت نیست.
فعال سازی هاست لینوکس، هاست ویندوز و برخی از سرویس های دیگر هاستینگ کدباکس خودکار و فوری می باشد. باقی سرویس ها به فراخور کانفیگ های اختصاصی مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر 24 ساعت بعد از سفارش.
شما در طول دوره سرویس خود می توانید پلن مورد نظر را ارتقا دهید. همچنین امکان انتقال سرویس به داخل یا خارج از کشور نیز امکان پذیر است.
در مواردی که سازگاری نرم افزاری وجود داشته باشد، این درخواست با پرداخت هزینه تبدیل و انتقال امکان پذیر است.
به نسبت سرویس هاست انتخابی ممکن است کنترل پانل های متفاوتی استفاده شود. در برخی سرویس ها شما در هنگام خرید امکان انتخاب کنترل پانل دلخواه خود را دارید. الویت ما امنیت و پایداری کنترل پانل ها می باشد. نصب کنترل پانل های اختصاصی در موارد درخواستی برای هاست اختصاصی امکان پذیر است.
ما در کدباکس از طیق گسترده ای از وب سرورها از جمله Apache, Nginx , LiteSpeed , IIS استفاده می کنیم. همچنین برای سرورهای ویژه از Node.Js برای پکیج های Ruby از Puma یا Unicorn استفاده می شود.
بله شما می توانید با پرداخت هزینه ترافیک یک ماه برابر نرخ روز، ترافیک مصرفی خود را صفر کنید. یعنی به اندازه پلن خود مجدد ترافیک در اختیار شما خواهد بود.
  • هر نوع سایت قمار و شرط بندی
  • اقدام به راه اندازی سایت های متقلب اسکم و فیشینگ
  • سایت هایی که خلاف مقررات جاری کشور فعالیت کنند.
  • استفاده از سرویس های اشتراکی جهت اجرای هر نوع ربات نرم افزاری
  • هر نوع تخلق بر اساس قوانین دیتاسنتر میزبان هاست شما
بله ما انتقال سایت شما را به کدباکس کاملا رایگان انجام خواهیم داد.
بک آپ گیری، روزانه، هفتگی و ماهانه از هاست شما توسط ما انجام می شود. با این وجود توصیه ما همواره نگهداری بک آپ شخصی از سایت نیز می باشد.
ما به طور رایگان در خصوص کانفیگ ها و نرم افزارهای مورد نیاز بر روی هاست به شما مشاوره خواهیم داد اما ارائه خدمات در این زمینه دارای تعرفه مشخصی است که برابر نرخ خدمات نرم افزاری پالسی کدباکس می باشد.
هاست ایران

میزبانی وب در موقعیت جغرافیایی نزدیک به بازدیدکنندگان تاثیر قابل توجهی در سرعت دسترسی ایشان به وب سایت شما خواهد داشت. همچنین از مزایای دیگر میزبانی وب در ایران امکان دسترسی به وب سایت شما در صورت قطع اینترنت بین الملل می باشد. در کدباکس شما می توانید سایت خود را بر روی دیتاسنتر آسیاتک مستقر در برج میلاد میزبانی نمائید.


آیا نیازمند خدمات هاست تخصصی هستید؟

هاست های ویژه کدباکس همگی در داخل کشور میزبانی می شوند و از نظر ترکیب سرور 100% دارای مطابقت با اسکریپت مربوطه می باشند. همچنین با در نظر داشتن نوع مصرف در هر سرویس ترکیب پلن ها متناسب با نیاز شما در نظر گرفته شده است.

هاست وردپرس
Wordpress

اطلاعات بیشتر
هاست جوملا
Joomla

اطلاعات بیشتر
هاست دروپال
Drupal

اطلاعات بیشتر

هاست دروپال

دروپال یکی از محبوب ترین و گسترده ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می باشد که البته Open Source و کاملا رایگان می باشد. اما استفاده از این سیستم بر روی بستر (هاست) نامناسب می تواند تجربه ناخوشایندی را برای وبمستران ایجاد کند. از این رو انتخاب هاست مناسب دروپال مسئله بسیار با اهمیتی است. برخی از سرویس دهندگان با تبلیغات ظاهری و مثلا تکیه بر وجود آسان نصب (نصب خودکار دروپال با یک کلیک) سعی در جذب مشتریان دارند. هر چند در کدباکس نیز این آسان نصب ها در دسترس است اما فرایند نصب دروپال بسیار آسان بوده و اصلا مسئله تاثیر گذاری در انتخاب هاست دروپال نباید باشد.

مهمترین خصوصیات یک هاست دروپال به ترتیب، سازگاری کامل با دروپال، کانفیگ صحیح منابع جهت دسترسی کافی پلاگین ها و توابع مورد استفاده در قالب، وجود نسبت مناسب بین منابع (فضای دیسک، ترافیک و قابلیت های دیگر سرور) و البته قیمت سرویس می باشد. عواملی همچون پایداری و آپتایم بالا، سرعت دسترسی مناسب، پشتیبانی حرفه ای هم که مشخصا در هر سرویس هاستینگی باید در نظر گرفته شود. ما در کدباکس با لحاظ کردن همه این عوامل سعی نموده ایم تا سرویسی کامل و حرفه ای برای وبمسترانی که سایت دروپال دارند فراهم آوریم.
خدمات دروپال

انتخاب کشور میزبان

سرویس "هاست دروپال" در کدباکس قابلیت انتخاب لوکیشن (کشور محل میزبانی سرور) را دارد. این امکان به شما این اجازه را می دهد که در همین مرحله از خرید انتخاب کنید که سرویس شما در کجا میزبانی شود. وجود قوانین متفاوت از نظر حق نشر و گاه محدودیت های قانونی دیگر برای فعالیت می تواند در انتخاب لوکیشن موثر باشد. اما مهمترین مسئله در انتخاب لوکیشن یک سرویس نخست بحث داخلی (ایران) یا خارجی بودن آن است.

به طور محسوس پینگ از دیتاسنترهای ایران به نسبت آمریکا و اروپا برای کاربران درون کشور به مراتب مناسب تر (کوتاه تر) می باشد. همچنین به دلیل نزدیک تر بودن موقعیت جغرافیایی اروپا در مقایسه با آمریکا و کانادا، سرویس های مستقر در اروپا پینگ بهتری به نسبت آمریکا و کانادا دارند.

اگر مخاطبین داخلی دارید، توصیه ما به شما لوکیشن ایران است، در غیر این صورت به نسبت آنکه سرعت دسترسی به سرویس شما از آمریکا بهتر باشد یا اروپا می توانید بین لوکیشن های دیگر انتخاب نمائید. همچنین میتوانید مقاله آموزشی منتشر شده در این زمینه را جهت اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.
انتخاب لوکیشن سرور

کنترل پنل سی پنل cPanel

از سال 1997 شرکت آمریکایی cPanel در عرصه تولید کنترل پنل ویژه هاست لینوکس فعالیت خود را آغاز نموده و با پیشرفت های چشمگیری که در این عرصه داشته است نه تنها به محبوب ترین کنترل پنل امروزه هاست لینوکس تبدیل شده است که به نوعی پیش رو در این عرصه بوده و الگو دیگر کنترل پنل ها در ارائه خدمات و قابلیت ها به حساب می آید.

قابلیت های فراوان، مدیریت پذیری کامل، پایداری و امنیت بالا از خصوصیات اصلی این کنترل پنل می باشد.اگر نخستین بار است که تجربه خرید هاست لینوکس دارید توصیه ما به شما انتخاب این کنترل پنل است. در لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره این کنترل پانل مشاهده کنید.
هاست cPanel لایسنس cPanel

کنترل پنل دایرکت ادمین DirectAdmin

تیم سازنده DirectAdmin که عمده آن را برنامه نویسان روس تشکیل داده بودند در سال 2003 نخستین محصول خود را عرضه نمود که با استقبال چشم گیری روبرو شد. سبک و ساده بودن این کنترل پنل چه از نظر طراحی و چه از نظر عملکرد تا به امروز عامل اصلی محبوبیت آن بوده است.

در سال 2017 بعد از حدود 2 سال سکوت، شاهد تغییر لوگو و ظاهر کلی کنترل پنل بوده و در سال های بعد با نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند، توسعه کنترل پنل شتاب قابل قبولی گرفت و مجدد وارد میدان رقابت کنترل پنل ها شده است. اگر شما تجربه کار با cPanel را داشته اید و از شلوغ بودن کنترل پنل آن احساس رضایت نداشته اید، احتمالا کار با دایرکت ادمین رضایت شما را جلب خواهد کرد.
هاست DirectAdmin لایسنس DirectAdmin

با عضویت در بخش کاربری کدباکس امکان ارسال تیکت، ثبت سفارش و ارتباط نزدیک با ما را خوا هید داشت. عضویت

logo-samandehi
CODEBOX
کدباکس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:


وبلاگ
انجمن ها
تلفن تماس:
02191690421
آدرس پستی:
شیراز، شهرک خبازان، خیابان شهید سعید ماهر، کوچه اول، پلاک ۸
کدپستی: 713477668
نمابر (فکس): 07137206254