poor
امروزه شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی در اینترنت مشغول فعالیت هستند که هر یک سعی می‌کند به شیوه‌ای، تعداد مخاطبان و کاربران خود را افزایش دهد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم، فیس‌بوک با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، معروف‌ترین و شلوغ‌ترین شبکه اجتماعی اینترنتی به شمار می‌رود.

مدیران این سایت‌ها اغلب می‌کوشند با ترفندهای مختلف و با استفاده از انواع راهکارهای تشویقی، تعداد کاربران شبکه‌های خود را افزایش دهند و از این فاکتور به عنوان عاملی برای موفقیت و افتخار خود یاد کنند.

با این حال برخی شبکه‌های اجتماعی گمنام دیگری هم هست که با اهداف خاص پایه‌گذاری شده و «جذب مخاطب به هر شیوه ممکن» در دستور کار آنها قرار ندارد.

از جمله این سایت‌ها می‌توان به Affluence.org اشاره کرد.

برای عضویت در این سایت شرط پولدار بودن حرف اول را می‌زند.

در واقع فقط کسانی می‌توانند به عضویت این «باشگاه اختصاصی» درآیند که در سال حداقل ۲۰۰ هزار دلار درآمد داشته باشند و یا از سرمایه‌ای به ارزش ۱ میلیون دلار بهره‌مند باشند.

راه دیگری نیز برای عضویت در این سایت وجود دارد و آن، تایید پنج ثروتمند دیگری است که موافقت خود را با عضویت فرد مورد نظر در سایت اعلام می‌نمایند.

هدف از راه‌اندازی Affluence.org، ساده نمودن برقراری ارتباط بین افراد ثروتمند و متفکر عنوان شده است.

در واقع اعضای شبکه Affluence به سادگی می‌توانند میلیونرهای دیگر را شناسایی کرده و با آنها طرح دوستی بریزند.

به گفته دیجیتال ترندز، متوسط سرمایه خالص اعضای سایت Affluence.org، بالغ بر ۳۲ میلیون و هفتصد هزار دلار است.

دفتر مرکزی این سایت در شیکاگو واقع شده است.