v6 Beta
خدمات
کدباکس میزبان شماست ... عضویت ورود کاربران خانه خدمات
دسترسی سریع
بستن منو


2012 - 2018 © CODEBOX | v 6.0.2
کدباکس . اخبار داخلی . قوانین کاربری . وبلاگ . انجمن ها .
سرعت سایت

سرعت سایت بهینه سازی

CMS Support

مزیت های بهینه سازی سرعت سایت

اگر به رضایت و حفظ بازدیدکنندگان وب سایت خود فکر می کنید حتما به فکر بهینه سازی سرعت نمایش صفحات وب خود افتاده اید. از طرف دیگر کاهش زمان انتظار کاربران برای نمایش یک صفحه وب، ظرفیت کاربران آنلاین همزمان سایت شما را نیز بالا خواهد برد.

از نکات قابل اشاره دیگر در مورد بهینه سازی سرعت سایت باید به افزایش ظرفیت نمایش اطلاعات به کاربران اشاره داشت. معمولا یکی از نگرانی های وبمستران این است که در صورت استفاده از تصاویر یا زیاد شدن حجم محتویات یک صفحه آن صفحه سنگین شده و کاربران برای مشاهده آن به مشکل برخورد کنند. با بهینه سازی سرعت نمایش صفحات وب، شما این امکان را دارید که حجم بیشتری اطلاعات را به کاربران خود نمایش بدهید.

بهبود سرعت نمایش صفحات وب از نظر SEO نیز بسیار اهمیت دارد، چرا که ثابت شده است صفحات کند هم دیرتر ایندکس خواهند شد و هم از نظر جایگاه هرگز در رتبه های خوبی قرار نخواهند گرفت.


Images

بهینه سازی تصاویر

موثرترین مسئله در سرعت سایت حجم صفحات وب است. امروزه گاه تا 80% (به طور معمولا بیش از 30%) از حجم صفحات وب را تصاویر تشکیل می دهند. این تصاویر ممکن است بخشی از محتوا یا بخشی از قالب سایت باشند. بنابراین بهینه سازی تصاویر از نظر حجم تاثیر چشمگیری بر سرعت سایت شما خواهد داشت. قطعا این بهینه سازی نباید با افت کیفیت و محدود سازی جلوه های بصری وب سایت باشد. ما از ابزارها و تکنیک های پیشرفته برای این منظور بهره می بریم تا با حفظ کیفیت،کاهش حداکثری حجم تصاویر وب سایت شما را فراهم آوریم.


بهینه سازی کدها

بهینه سازی کدها تاثیر چشمگیری در سرعت سایت و روان شدن فرایند تشکیل صفحه در مرورگر دارد. برخی مفهوم بهینه سازی کد را تنها در minify (فشرده سازی فواصل) خلاصه می کنند. چرا که سایت های سنجش سرعت به صورت سطحی و بر مبنای این موضوع تائید این قسمت را میدهند. در حالی که قطعا وبمستران حرفه ای به دنبال تجربه واقعی سریع تر بودن صفحات وب خود هستند نه تنها تائیدیه سایت های دیگر.

Codes

اگر نگاه عمیق تر به ساختار صفحات وب داشته باشیم متوجه خواهیم شد در بسیاری از موارد امکان ایجاد ظاهر کاملا یکسان را با ترکیب های مختلفی از کدهای HTML و CSS خواهیم داشت که البته حجم و سرعت تشکیل صفحه وب در مرورگر برای هر حالت متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر کدهای جاوا اسکریپت نیز با توجه به کتابخانه ها و تابع پذیری این زبان به طور قابل توجه امکان بهینه سازی دارند. ما در کدباکس فرایند بهینه سازی کدها را به صورت عمیق در کنار فشرده سازی آنها انجام می دهیم.


تکنولوژی های موثر بر سرعت سایت

با پیشرفت فناوری های دنیای اینترنت به منظور افزایش کارایی و رضایت مندی کاربران تکنولوژی های مختلفی ایجاد شده است که برخی از آنها تاثیرات چشمگیر بر سرعت سایت دارند. استفاده از تصاویر یکپارچه (CSS Sprite) به جای تعداد زیادی تصویر کوچک، فونت آیکن ها به جای آیکن های گرافیکی، داینامیک فونت ها به جای استفاده از چند فونت مختلف، پسوندهای تصویری خاص مانند APNG، SVG و Webp از مهمترین آنها می باشند.

Technology

مشاوره در خصوص افزایش سرعت سایت

ما در کدباکس با بهره گیری از بهترین متخصص ها، خدمات حرفه ای افزایش سرعت سایت را ارائه نموده ایم. هزینه بهینه سازی صفحات وب بر اساس زمان مورد نیاز می باشد. جهت برآورد زمان و محاسبه هزینه بهینه سازی صفحات وب و سرعت سایت خود از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید:

بهینه سازی سرعت سایت

با عضویت در بخش کاربری کدباکس امکان ارسال تیکت، ثبت سفارش و ارتباط نزدیک با ما را خوا هید داشت. عضویت

logo-samandehi
CODEBOX
کدباکس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:


وبلاگ
انجمن ها
تلفن تماس:
02191690421
آدرس پستی:
شیراز، شهرک خبازان، خیابان شهید سعید ماهر، کوچه اول، پلاک ۸
کدپستی: 713477668
نمابر (فکس): 07137206254