بسم الله الرحمن الرحیم

انجمن های تخصصی کدباکس

شبکه، امنیت، سرور، دیتاسنتر، سیستم عامل، هاستینگ، وبمستری، طراحی وب، نرم افزار، سخت افزار، گرافیک و ...

امروز پنج شنبه 18 اکتبر 18, 5:55 pm



مبحث جدیدپاسخ

 [ 2 پست ] 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: چهارشنبه 09 سپتامبر 15, 3:07 am 

پست ها : 11
سپاسگذاری کرده: 0 بار
سپاس دریافتی: 9 بار
SFA يک متد جمع‏ آوري اطلاعات مشتريان مي باشد که در استراتژی CRM  مطرح شده است.
کارکردهاي مختلف SFA عبارتند از:
  • مديريت تماس: می توانیم با ثبت تماس ها و ذخیره اطلاعات تماس این اطلاعات را جمع آوری کرد.
  • مديريت حسابها: باید تمامی هزینه ها و درآمد های بدست آمده و اطلاعات مربوط به آنها را درج نماییم.
  • مديريت فرآيند فروش: ما باید تمامی قسمت های فروش و روابط آن را مدیریت نماییم، و از تمام مراحلی که فرایند فروش انجام می شود آگاهی داشته باشیم، و تمام اطلاعات آن را ذخیره نماییم.
  • مديريت فرصت‏ها: بعضی اوقات پیشنهاداتی به ما می شود، ما باید با در کنار هم قرار دادن این پیشنهادات، بهترین فرصت را برای خود انتخاب نماییم.
  • مديريت پيشنهاد قيمت: باید توجه داشته باشیم که بر روی محصولات خود قیمت هایی قرار دهیم که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد؛ می توانیم با دریافت پیشنهادات و نظرات آنها، در قیمت گذاری محصولات بهترین قیمت را در نظر بگیریم. در این زمینه می توانیم با طراحی سایت و استفاده از امکانات موجود در این زمینه نهایت استفاده را ببیریم.
  • مديريت دانش: می توانیم از دانش و معلومات کارمندان و مشتریان در بهبود کار و بخش هایی از کار خود استفاده نمایم.


پستارسال شده در: شنبه 04 آگوست 18, 2:21 pm 

پست ها : 2
سپاسگذاری کرده: 0 بار
سپاس دریافتی: 0 بار
مطلب بسیار خوبی بود. یکی از نکاتی که برای مدیریت روابط مشتریان باید انجام دهیم این است که هیستوری قابل استنادی از مراجعات آنلاین و حضوری شون به شرکت داشته باشیم و برای اینکار بهترین راه حل استفاده از نرم افزار crm مدیریت ارتباط با مشتریان هستش که در چند سال اخیر اکثر شرکت ها دارند ازش استفاده میکنند.


نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

مبحث جدیدپاسخ

 [ 2 پست ] 


مباحث مرتبط

 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. رضایتمندی مشتری در crm مدیریت مشتری

MrCRM

0

2918

جمعه 11 سپتامبر 15, 5:56 am

MrCRM نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. معرفی مقدماتی CRM مدیریت ارتباط با مشتری

Hoseyn

9

12209

دوشنبه 16 آپريل 18, 7:27 am

hatamtehrani نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) اسکریپت مدیریت جامع مشتری hostbill

Hoseyn

0

2990

شنبه 01 آگوست 15, 3:32 am

Hoseyn نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مفهوم امنیت و تهدید های امنیتی

nopardazco

1

405

يکشنبه 05 آگوست 18, 1:08 pm

saeiiid68 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشتری مداری در تجارت رعایت اصول crm

MrCRM

0

2709

جمعه 11 سپتامبر 15, 5:39 am

MrCRM نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد



بخش ها