بسم الله الرحمن الرحیم

انجمن های تخصصی کدباکس

شبکه، امنیت، سرور، دیتاسنتر، سیستم عامل، هاستینگ، وبمستری، طراحی وب، نرم افزار، سخت افزار، گرافیک و ...

امروز چهارشنبه 12 آگوست 20, 11:32 pm



مبحث جدیدپاسخ

 [ 2 پست ] 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: جمعه 11 سپتامبر 15, 5:56 am 

پست ها : 11
سپاسگذاری کرده: 0 بار
سپاس دریافتی: 9 بار
رضایت مشتری، عکس العمل رضایت مندانۀ او نسبت به یک تجربۀ مصرف و یا بخشی از آن است. یا رضایت مشتری، عکس العمل رضایت مندانه خوشایندی است. یعنی یک مشتری بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آیا رضایت کاملی دارد از:
●     از تمام مسائلی که در اختیار او قرار داده ایم
●     از تمام برخورد هایی که با او شده است
●     از کیفیت محصولات ما
●     از کیفیت خدمات ما
●     از نحوه برخور افراد ما با او
●     از میزان قیمت و هزینه ها
●     حتی از میزان نظم و تمیزی در فروشگاه ما، که باعث ایجاد افکار مثبت در او خواهد شد
عدم رضایت مشتری اما عکس العمل ناخوشایندی است که حاکی از عدم رضایت اوست. که قطعا در صورت عدم رضایت او نسبت به عملکرد ما، باعث دفع او از تجارت ما خواهد شد.
باید حتما در طراحی سایت های خود بخشی برای شناسایی و سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر بگیریم


پستارسال شده در: شنبه 01 فبريه 20, 12:51 pm 

پست ها : 1
سپاسگذاری کرده: 0 بار
سپاس دریافتی: 0 بار

بهترین نرم افزار CRM فارسی چیست؟
پیاده سازی بهترین نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری برای آن دسته از مشاغلی که پی به ارزش استفاده از آن را برده اند، انتخاب آن را تصمیمی دشوار و مهم محسوب می کنند.
بهترین نرم افزار CRM برای تجارت تان چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ پیشنهاد می کنم که ابتدا ابزارهای مورد نیاز شغل تان را با ابزارها نرم افزار CRM تطبیق دهید و بیاندیشید که این ابزارها به شما و افزایش رضایت مشتری چه کمکی می نمایند.
  1. اتصال به مراکز تلفنی
  2. اپلیکیشن موبایل
  3. سفارشی‌سازی برای تطبیق نیازمندی های شرکت با نرم افزار
  4. سهولت استفاده برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
  5. گزارشات مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به شرکت
  6. دسته بندی مشتریان
  7. سامانه مدیریت سفارشات
  8. مدیریت درخواست ها
  9. پشتیبانی از ارسال و دریافت پیامک
  10. پرتال مشتریان
  11. جریان کاری
  12. مدیریت نیروها و سطوح دسترسی
  13. مدیریت قرارهای ملاقات و کارها
  14. یکپارچگی با سایر نرم افزارها
  15. پشتیبانی پس از فروش
CRM
پیگیری مشتریان یکی از مهمترین فعالیت های واحد فروش است. یک نرم افزار CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتری می تواند برای پیگیری های منظم، به شما کمک کند.
نرم افزار CRM برای ثبت روابط بین کمپانی و مشتری و دنبال نمودن آن ها در یک DataBase تشکیل شده است. انواع سیستم CRM قابلیت این را دارد که از پوشه اسناد مشتری پیگیری تعاملات مشتری با شما را به یک سیستم آنلاین و کاملاً متحد سیستماتیک اطلاعات مشتری، کارزار های بازاریابی و سایر موارد انتقال دهید. در ادامه فزونی‌های استفاده از CRM را بررسی خواهیم کرد. همچنین نوع های متفاوت سیستم های CRM بررسی خواهیم کرد، به همین سادگی می توانید یکی از برترین نیازهای بیزنس تان را بیابید.
همانطور که اطلاع دارید: (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری یک فناوری برای مدیریت کل روابط و تعامل دو طرفه شرکت با مشتریان و سرنخ (Lead) های فروش می باشد. اهداف از استقرار نرم افزار CRM ساده است: جلب روابط بیزنس.


مهم ترین امکانات نرم افزار CRM که باید بدانید
در دنباله این مطلب، برخی از امکاناتنرم افزار CRM را برای کسب کار توضیح می دهیم:
  • Workflow و گزارشات
  • خدمات پس از فروش
  • انبار داری
  • Sales و بازاریابی و…
هستند. در دنباله مطلب برخی از این بخش ها و ابزارها را به اختصار توضیح خواهیم داد:
  • اداره فرصت های فروش
  • کمپین های تبلیغاتی (تعریف کمپین های هدفمند، بازخوردگیری از اثربخشی تبلیغات و…):تبلیغات های هدفمند، ارائه آماری از اثربخشی کمپین ها وغیره
  • سازمان ها و اشخاص در تماس مرتبط برای بازاریابی و دسته بندی آن ها
  • پرسش های متداول
  • مدیریت Leadهای فروش (مشتریان احتمالی برای ساخت تبلیغات شخصی سازی شده)
  • ثبت کارها و جلسات برای پیگیری منظم فروش
  • انبار محصولات
  • دفترچه های قیمت
  • درخواست های فروش و خرید
  • پیگیری مشتریان احتمالی
  • صدور و مدیریت فاکتور و پیش فاکتور
  • پیگیری درخواست های مشتریان
  • سامانه سرویس دهی
  • مدیریت پروژه
  • نوشتن خلاصه صحبت ها با مشتری
  • تامین کنندگان
  • پروفایل کالاها
  • ایجاد پروژه
  • فاز بندی پروژه
  • وظایف پروژه
از نرم افزارهای CRM برای مدیریت همکاران اقتصادی، پرسنل، مشتریان، پیگیری و مدیریت قراردادهای تجاری و Lead ها کاربرد دارد. بصورت معمول، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در کمپانی مورد استفاده قرار می شود، ولی بسته به مقیاس پذیری نرم افزارهای CRM می شود در تمام سازمان از کاربردهای آن بهره برد.
منبع:
https://virgool.io/@parsvtiger/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-lg92z4ry5mgp
https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management


نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

مبحث جدیدپاسخ

 [ 2 پست ] 


مباحث مرتبط

 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مفهوم SFA در مدیریت روابط مشتری

MrCRM

1

3989

شنبه 04 آگوست 18, 2:21 pm

saeiiid68 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. معرفی مقدماتی CRM مدیریت ارتباط با مشتری

Hoseyn

9

14287

دوشنبه 16 آپريل 18, 7:27 am

hatamtehrani نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) اسکریپت مدیریت جامع مشتری hostbill

Hoseyn

0

4400

شنبه 01 آگوست 15, 3:32 am

Hoseyn نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

amirfb

0

0

جمعه 18 ژانويه 19, 5:51 pm

amirfb نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشتری مداری در تجارت رعایت اصول crm

MrCRM

0

4164

جمعه 11 سپتامبر 15, 5:39 am

MrCRM نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد
cron



بخش ها