بسم الله الرحمن الرحیم

انجمن های تخصصی کدباکس

شبکه، امنیت، سرور، دیتاسنتر، سیستم عامل، هاستینگ، وبمستری، طراحی وب، نرم افزار، سخت افزار، گرافیک و ...

امروز دوشنبه 15 اکتبر 18, 3:07 pm



مبحث جدیدپاسخ

 [ 8 پست ] 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: چهارشنبه 02 دسامبر 15, 5:39 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
کلمه کلیدی متن چیست و چطور تعیین می شود.
آیا برای شما هم پیش آمده است که هدف قرار دادن کلمه ی کلیدی در متن برای سئو با کاربردی بودن و انتقال صحیح مفهوم مطلب در تناقض باشد ؟ استفاده ی چندباره از یک کلمه کلیدی در متن موجب رنجش خاطر کاربر هنگام مطالعه ی مطلب میشود. خب, وقتی که متن خود را با کلمات کلیدی بمباران کرده اید و از جملات تکراری استفاده کرده اید باید قید رضایت کاربران را هم بزنید.
با این وجود باید حرفه ای باشید, به بخش های موثر و دارای اهمیت توجه بیشتری کرده و کلمات کلیدی را در آن ها بگنجانید با این روش میتوانید کلمه ی دلخواه را برای روبات های گوگل به عنوان کلمه کلیدی بشناسانید و جایگاه دلخواه را در کلمه ی کلیدی در گوگل پیدا کنید.
قبل از دست به کیبورد شدن تمرکز کنید و کلمات کلیدی را برای آن مشخص کنید سپس بهترین گزینه را کشف و تمرکز خود را هنگام نوشتن به آن کلمه کلیدی معطوف کنید.
پيوست:
توضيحات فايل: انتخاب کلمه ی کلیدی متن
keyword-in-context.jpg
keyword-in-context.jpg [ 29.55 KiB | بازديد 9451 بار ]
اما کلمه ی کلیدی را در چه جاهایی باید به کار ببریم ؟
به صورت فهرست گونه عرض میکنم. در عنوان , در تگ ها , در محتوا , در آدرس , در نام تصویر و متن جایگزین , لینک های داخلی و خارجی , توضیحات متا
در همین ابتدای تاپیک به ضرس قاطع عرض میکنم استفاده از کلمه ی کلیدی در meta keywords دیگر هیچ تاثیری بر سئوی سایت شما نخواهد گذاشت. پس بهتر است وقت خود را برای بخش های دیگر صرف کنید.


پستارسال شده در: چهارشنبه 02 دسامبر 15, 6:41 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
عنوان حرفه ای و جذاب و پرفکت در عین حال رعایت نکات سئو = 20
استفاده از کلمه ی کلیدی در عنوان نوشته همراه با احترام به کاربر.
پيوست:
توضيحات فايل: انتخاب بهترین عنوان برای صفحه
best-title-for-search-engins-and-user.jpg
best-title-for-search-engins-and-user.jpg [ 71.16 KiB | بازديد 9448 بار ]
چطور از کلمه ی کلیدی در عنوان صفحه استفاده کنیم.
یک عنوان خوب عنوانی است که کلمه ی کلیدی را حد اقل یک بار در خود و حتی الامکان در ابتدای خود گنجانده باشد
عنوان صفحه هم برای موتورهای جستجوگر و هم کاربران دارای اهمیت است.
یکی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی نتایج میزان عاقه ی یک کاربر به صفحه است. یعنی این که کاربر مجذوب صفحه شود و اقدام به ترک آن صفحه نکند. استفاده ی صحیح از کلمه ی کلیدی به طوری که از جذابیت عنوان کاسته نشود به طور مستقیم تعداد کلیک بر روی لینک صفحه ی شما را می افزاید و به مرور زمان باعث بهبود رتبه ی شما میگردد.
Browser کاربران عنوان صفحه ی شما را نشان میدهند. این خود بر اهمیت عنوان می افزاید.
موتور های جستجو عناوین صفحه را در نتایج درشت نشان میدهند. اولین خطی که در نتایج نمایش داده میشود عنوان صفحه ی شماست که در تگ متا تعریف کرده اید.
در اشتراک گذاری در سوشیال عنوان صفحه ی شما نمایش داده میشود.
حال که از اهمیت عنوان آگاهی پیدا کردید این را هم بدانید که فقط 60 الی 70 کاراکتر ابتدایی در نتایج جستجو نمایش داده میشود. بهترین عنوان عنوانی است که کلمه ی کلیدی را شامل شده , حتی المقدور در ابتدا گنجانده , بیش از 40 کاراکتر و کمتر از 70 کاراکتر باشد. ضمنا یادتان باشد ممکن است قالب شما عنوان سایت شما را به عنوان مطلب شما بیفزاید. اگر اینگونه نیست خودتان نام سایت یا شرکت خود را در عنوان جای دهید.
درباره ی این که کلمه ی کلیدی بهتر است در ابتدا قرار بگیرد بایستی بگویم که موتورهای جستجوگر صفحاتی که کلمات کلیدی در ابتدای عنوان وجود دارد را بیشتر به کاربران توصیه میکنند. همچنین برای کاربران نیز بیشتر جلب توجه میکند, در نتیجه کلیک بر نمایش صفحه ی شما در گوگل افزوده شده و باعث ارتقائ رنک میشود.
شما میتوانید در عنوان خود از سپریتور یا جداکننده استفاده کنید.
از کراکتر هایی نظیر خط افقی | یا دَش – برای تمیز و مرتب کردن ظاهر صفحه هنگام اضافه کردن برند شرکت به عنوان استفاده کنید. این خود باعث تشخیص سریعتر کاربر هنگام جستجو شده و شانس کلیک را افزایش میدهد.
استفاده از اعداد به عنوان کلمه ی کلیدی و در ابتدای عنوان صفحه کاربر را به کلیک کردن وسوسه میکند.
در انتخاب عنوان دقت کنید که از انتخاب عنوان تکراری پرهیز کنید. عنوان های تکراری را میتوانید در wmt قسمت داپلیکیت تایتل مشاهده کنید که به وضوح یک امتیاز منفی در نظر گرفته میشوند.
عنوان نامربوط انتخاب نکنید. دقت کنید که هرچقدر هم سئوی عنوان شما خر خفن باشد اگر در ارتباط با مطلب نباشد پشم است. خود را به جای کاربر فرض کنید. آیا انتظار ندارید عنوان صفحه چکیده ای از محتوا باشد ؟ اگر نباشد که شما به سرعت صفحه را ترک کرده و بونس ریت را به سقف میچسبانید. در نتیجه رتبه ی سایت شما در نتایج جستجو بدتر خواهد شد.


پستارسال شده در: پنج شنبه 03 دسامبر 15, 5:59 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
به کارگیری کلمات کلیدی در تگ های HTML :
تگ های html در تصمیم گیری موتور های جستجو برای انتخاب کلمات کلیدی یک صفحه بسیار موثرند.
جایگزاری کلمه ی کلیدی در تگ h1 و h2 صفحه میتواند نقشی کلیدی در سئوی متن شما داشته باشد.
لازم نیست که عنوان و تیتر یک یکی باشند ول تفاوت فاحش موجب مشکوک یا گمراه شدن ربات های گوگل در انتخاب کلمات کلیدی متن میشود.
مهمترین تگها از h1 شروع شده و کم اهمیت ترین آن ها h6 است. به همین ترتیب نیز باید از آن ها استفاده کنید و جابجا به کارگیری آن ها با تاثیرات منفی بر سئوی سایت شما همراه خواهد بود.
در اینجا مثال کاملی از نجوه ی کدنویسی و استفاده از تگ های اچ تی ام ال در یک مطلب را می آورم
کد:
<h1> کلمه کلیدی در متن </h1>
     <h2> کلمات کلیدی را در کجای متن باید به کار ببریم</h2>
     <h2>نحوه ی انتخاب کلمات کلیدی در متن</h2>
          <h3>استفاده از کلمه ی کلیدی در عنوان</h3>

پيوست:
توضيحات فايل: طرز بکار گیری تگ های اچ تی ام ال در صفحه
h-tags.jpg
h-tags.jpg [ 23.68 KiB | بازديد 9441 بار ]
توجه کنید که یک متن حتما باید دارای یک سرتیتر درجه اول h1 باشد. موتورهای جستجو ارتباط موضوعی بین تگ های اچ تی ام ال را با متن صفحه بررسی میکنند و برای تعیین درصد استفاده از کلمات کلیدی به سرتیتر ها اهمیت بالایی میدهند و با میزان استفاده از کلمات کلیدی در متن مقایسه میکنند. اگر تایتل تگ همان تیتر اول نبود H1 باید همانند عنوان حاوی توضیحات مختصری در مورد صفحه باشد.
همچنین تیتر 1 دید مناسبی برای درک بهتر محتوای متن به مطالعه کنندگان میدهند زیرا که اطلاعات مختصر و مناسبی از آنچه در ادامه خواهند خواند ارائه میکنند. استفاده از تیترهای درجه چندم هم به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت به قسمت مورد نظر خود رجوع کند. همچنین استفاده از تگ های اچ تی ام ال مطالب ارائه شده را تمیز و مرتب به نمایش میگذارند.
اشتباهاتی که در نوشتن یک تیتر نباید رخ دهد عبارت است از :
بمباران کردن تگ ها با کلمات کلیدی که تاثیر منفی بر سئو میگذارد.
استفاده ی چندباره از تیتر h1 در صفحه که باعث مشکوک شدن گوگل میشود و گوگل را به شک می اندازد که قصد دارید کلمات کلیدی خود را به او تحمیل کنید.
تگ های اچ تی ام تکراری. یعنی همان تیتری که در h2 استفاده کردید را در h4 یا هر تیتر دیگری تکرار کنید.
به طور معمول هر متنی که از دید کاربران پنهان باشد بر سئوی شما تاثیر منفی میگذارد. گذاشتن این متون پنهان از دید کاربران در سرتیتر ها تاثیرات منفی بر سئو را چند برابر میکند.


پستارسال شده در: شنبه 12 دسامبر 15, 1:59 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
کلمات کلیدی در متن - چینش کلمات کلیدی در محتوای اصلی

کلمه کلیدی در محتوا
اگر دستی بر سئو دارید حتما به گوشتان خورده است که محتوا همه چیز است. مطالب زیادی در رابطه با اهمیت محتوا در سئو منتشر شده است پس مهم ترین مکان برای قرار دادن کلمات کلیدی محتوای نوشته است. این بسیار مهم است که کلمات کلیدی که در موضوع به کار رفته است در محتوای نوشته نیز بکار گرفته شود.

بکارگیری کلمات کلیدی در محتوای و متن برابر با گلوله باران کردن نوشته با کلمات کلیدی نیست. واجب نیست که کلمات کلیدی یک خط در میان عینا تکرار شوند. میتوانید با به کار گیری کلمات مرتبط با ترکیب های مختلف رتبه ی خوبی در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید در عین حال به خوانندگان خود هم احترام گذاشته اید و ذهنشان را خسته نکرده اید. فراموش نکنید که گوگل میتواند کلمات هم معنی را درک کرده و تشخیص دهد. مثلا اگر کلمه ی کلیدی شما خوردن است لازم نیست عینا کلمه ی خوردن را یک خط در میان تکرار کنید. خوراک , خوردنی , خوراندن , eat میتواند تاثیر مشابهی در تعیین کلمه کلیدی صفحه ی شما توسط گوگل داشته باشد.
پيوست:
توضيحات فايل: کلمات کلیدی هم معنی تاثیر مشابهی در انتخاب کلمه ی کلیدی متن دارند
synonym.jpg
synonym.jpg [ 33.17 KiB | بازديد 9372 بار ]
اگر یک کلمه ی کلیدی را بیش از حد در متن به کار بگیرید گوگل احتمالا آن را یک عبارت عمومی مانند "از" ، "به" ، "در" و امثالهم می شناسد و در نتیجه کلمه ی کلیدی سایت شما نخواهد بود.


پستارسال شده در: شنبه 12 دسامبر 15, 2:32 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
کلمه ی کلیدی در آدرس صفحه
میزان تاثیرگذاری وجود کلمه ی کلیدی در لینک مطلب کمتر از وجود کلمه ی کلیدی در سایر مکان هاست اما نکته اینجاست که لینک شما اگر بخواهد کپی بشود آن موقع اهمیت وجود کلمه ی کلیدی در متن چند چندان خواهد شد ! لینکی که کلمه ی کلیدی را شامل شود و در در سایتی دیگر باشد انکر تکست لینک شناخته میشود و باعث پیشرفت آن صفحه در آینده خواهد شد. البته لینک وقتی اهمیت دارد که محتوایی جذاب و کارآمد داشته باشید که مخاطبان را به کپی کردن لینک و پیشنهاد دادن به دیگران سوق دهد.
همانطور که میدانید به ترتیب از چپ به راست یک آدرس از چند قسمت تشکیل شده است
پروتکل ، دامنه اصلی ، دسته یا برچسب , آدرس صفحه که در برخی موارد دسته جزو لینک نخواهد بود.
در ساختار بالا بهتر است که کلمه ی کلیدی مربوط به صفحه در انتهای آدرس قرار بگیرد یعنی آدرس صفحه که همان آخر خط است.
البته منظور از انتهای آدرس , بخش انتهایی آدرس است نه انتهای انتها. حال چرا بخش انتهایی ؟ چون که کلمه ی کلیدی منحصر به هماه صفحه باشد , نه دسته و نه سایت و برچسب.
علاوه بر این که بهتر است کلمه ی کلیدی را در لینک به کار بگیرید , به فکر گویا بودن آدرس سایت هم باشید تا مخاطبان دید بهتری به صفحه ای که به آن وارد میشوند را داشته باشند.
پيوست:
توضيحات فايل: همین الان یهویی - یه پرنده روی شاخه. آدرس صفحه هم مانند یک پرنده از اجزای مختلفی تشکیل شده.
keyword-in-url.jpg
keyword-in-url.jpg [ 24.82 KiB | بازديد 9372 بار ]
یک سری کلمات بهتر است که در آدرس صفحه به کار گرفته نشود مانند : "در" ، "به" ، "برای" و امثالهم. خانواده ای که یک فرزند داشته باشد برای آن ارزش بیشتری قائل خواهد شد. کمتر و کوتاه بودن آدرس نیز باعث عزیز دردانه شدن کلمه ی کلیدی در گوگل خواهد شد.
در چند خط بالاتر گفتم که کلمه ی کلیدی در بخش انتهایی , دقت کنید که به کارگیری کلمه ی کلیدی در ابتدای بخش انتهایی خوب است. روبات های گوگل اهمیت کمتری به کلمات کلیدی انتهایی آدرس های طویل میدهند.
کلمات کلیدی را مکررا در آدرس صفحه به کار نبرید که این کار درستی نیست و باعث تاثیر معکوس بر سئوی سایت شما میشود. اگر کلمه ی کلیدی شما چند بخشی است میتوانید بخشی از آن را در عنوان و بخشی از آن را در آدرس به کار ببرید به طوری که به معنی و مفوم و واضح بودن ضرر نزند.
برخی کاراکتر هایی هستند که اصلا سئوفرندلی نبوده و نباید در آدرس صفحه استفاده شود. مانند ؟ ، & و % و ازین چرندیات. به کار بردن حروف بزرگ نیز توصیه نمیشود.


پستارسال شده در: شنبه 12 دسامبر 15, 3:43 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
کلمه ی کلیدی در تصویر متن

Alt tag یا متن جایگزین مهمترین فاکتور سئویی تصویر هر متن است و برای گوگل بسیار با اهمیت است. مخصوصا اگر آن تصویر به سایت یا مطلب دیگری لینک شده باشد.
کلمه ی کلیدی را در نام عکس به کار ببرید , این امر موجب کمک کردن به موتورهای جستجو برای شناسایی و درک بهتر موضوع می شود. نام تصاویر را متناسب با موضوع انتخاب کنید.
متن جایگزین یا alt tag متنی است که در صورت باز نشدن تصاویر به نمایش گذاشته میشود. ممکن است سرعت اینترنت کاربر پایین بوده یا اجازه ی لود تصاویر را به مرورگر خود نداده باشد پس متن جایگزین برای کاربران هم حائز اهمیت است. همچنین وقتی که موس بر روی عکس ها هاور میشود متن جایگزین نمایش داده می شود. استفاده از متن جایگزین اهمیت ویژه ای در بهینه سازی تصاویر برای موتور های جستجوگر دارد.
پيوست:
توضيحات فايل: متن جایگزین عکس
image-alt-tag.jpg
image-alt-tag.jpg [ 7.97 KiB | بازديد 9372 بار ]
اهمیت عنوان عکس یا title tag زمانی زیادتر میشود که تصویر شما به صفحه ای لینک شده باشد. و در صورت تنظیم تگ عنوان با هاور شدن موس بر روی عکس به جای متن جانشین نمایش داده می شود. بهتر است که تگ عنوان با متن جایگزین متفاوت باشد و حاوی اطلاعاتی از صفحه ی لینک شده به تصویر باشد. از نظر اهمیت تگ عنوان در درجه دوم اهمیت قرار دارد ولی به کار گیری صحیح آن نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.
خارج از این مبحث چند خط هم از استفاده از ابعاد تصویر بگم.  برای بهینه سازی هرچه بیشتر تصاویر بهتر است آن ها را با ابعادی که قرار است در سایت نمایش داده شود بارگذاری کنید. اگر ابعاد تصویر با آن چیزی که به کاربر نمایش داده می شود یکی باشد سرعت صفحات سایت افزایش می یابد. اکثر سیستم های مدیریت محتوا تصویر را در ابعاد تعریف شده برش مجدد داده و ذخیره میکنند تا در مکان های مختلف سایت استفاده کنند, این سیستم های مدیریت محتوا که دمشون گرمه به همین نکته توجه کرده اند ولی در برخی موارد توسط کد های html و css برای قاب بری استفاده میکنند. بهترین انتخاب آن است که تصویر را از ابتدا در ابعاد مورد استفاده برش داده و در سایت بارگذاری کنیم.
پيوست:
توضيحات فايل: تغییر اندازه و ابعاد تصاویر
Reduce-image-size1.jpg
Reduce-image-size1.jpg [ 33.58 KiB | بازديد 9372 بار ]
اگر یک عکس در ابعاد مختلفی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد توصیه میکم که باز هم در ابعاد مختلف آماده و بارگذاری کنید.
انتخاب پسوند مناسب علاوه بر به کارگیری کلمی کلیدی در عنوان دو اقدامی که در نام گذاری تصاویر اهمیت دارند. بهتر است که عکس ها با تعداد رنگ بالا و سایز بزرگ را با پسوند jpg و عکس های کوچک و تعداد رنگ پایین را با پسوند png آماده کرده و بارگذاری کنید. البته این توصیه ای بود که حجم تصاویر شما کمتر شود. شما خود با مقایسه میتوانید دریابید که کدام پسوند برای کدام اندازه مناسب تر است و تصاویر کم حجم تری تولید میشود.
بنده به شخصه از ادوب بریج و ایمیج پروسسور که با فتوشاپ کار میکند برای کاهش دسته جمعی عکس ها استفاده میکنم. ابتدا عکس ها را به ترتیب حجم sort کرده و سپس تصاویری با حجم 200 کیلوبایت به بالا را به کیفیت پایین تر مثلا 4 تبدیل کرده و تصاویر 100 الی 200 کیلوبایت را با کیفیت بالتر مثلا 5 و به همین ترتیب تبدیل میکنم که در آخر تصاویری با ابعاد یکسان و همچنین کیفیت های تقریبا مطلوب و یکسان به دست می آید.
پيوست:
توضيحات فايل: تغییر کیفیت عکس
Reduce-image-quality.jpg
Reduce-image-quality.jpg [ 229.55 KiB | بازديد 9372 بار ]
دقت کنید که تصاویر با کاهش حجم 80 درصدی سایز اولیه باز هم برای چشم قابل تشخیص است. کاهش کلی سایز تصاویر کمک زیادی به افزایش سرعت بارگذاری صفحه می شود. در فتوشاپ میتوانید از گزینه ی save for web devices استفاده کنید.

در نهایت : از کلمه ی کلیدی در متن جایگزین , عنوان , نام عکس استفاده کنید. اما شلوغش نکنید.


پستارسال شده در: يکشنبه 13 دسامبر 15, 11:14 am 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
کلمه ی کلیدی در لینک های داخلی و خارجی
در ابتدا باید بگویم که طولانی ترین مسیر رسیدن به یک مطلب نباید بیشتر از 4 کلیک از هر کجای سایت باشد و هر صفحه بهتر است که یک لینک خارجی یا داخلی به کلمه ی کلیدی را داشته باشد. استفاده از کلمه ی کلیدی در لینک بر بهینه سازی صفحه تاثیر مثبت میگذارد به شرطی که صفحه ی مقصد هم رده , هم راستا با صفحه ی لینک دهنده باشد و به نوعی ارتباط مفهومی و معنایی با صفحه ی لینک دهنده و کلمه ی کلیدی لینک شده داشته باشد. به طور مثال اگر به کدباکس با نام "دیدار پوتین با رهبر انقلاب" لینک دهید کار اشتباهی انجام داده اید.
پيوست:
توضيحات فايل: به کارگیری کلمه ی کلیدی در لینک
keyword-in-link.jpg
keyword-in-link.jpg [ 16.31 KiB | بازديد 9363 بار ]

متن لنگری،  لنگر متن، متن لینک دار = انکر تکست anchor text
انکر تکست نقش بالایی در بهینه سازی بر اساس کلمه ی کلیدی دارد و به معنای کلمات کلیدی لینک شده به صفحات داخلی یا خارجی است.
پيوست:
توضيحات فايل: انکر تکست - به کارگیری کلمه ی کلیدی در لینک - متن لینک
anchor-text-use-keyword-in-link.jpg
anchor-text-use-keyword-in-link.jpg [ 45.87 KiB | بازديد 9363 بار ]


پستارسال شده در: يکشنبه 13 دسامبر 15, 12:42 pm 
نماد کاربر

پست ها : 371
محل سکونت: فارس
سپاسگذاری کرده: 41 بار
سپاس دریافتی: 576 بار
دو موتور جستجوگر گوگل و بینگ ، اولی از دومی کله گنده تر اعلام کرده اند که توضیحات متا بر رتبه دادن در نتایج جستجو موثر نیست ولی این دو سرچ انجین کلمات کلیدی را در توضیحات متا یا Meta Description شناسایی می کنند. جمله بندی صحیح و شیک و گویا و حاوی اطلاعات مختصر مرتبط با موضوع صفحه شانس کلیک بر روی لینک شما در نتایج جستجو را افزایش میدهد. پس لازم است که در طی 2 یا 3 جمله به وضوح چکیده ای از متن در متای توضیحات بنویسید به گونه ای که 2 الی 3 بار کلمه ی کلیدی یا مفهوم مرتبط با کلمه ی کلیدی در آن باشد.
حال چگونه حضور کلمه ی کلیدی در متای توضیحات مفید واقع می شود ؟
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در این نمونه ی جستجو شده کلمه ی "سرور مجازی انگلیس" کلمه ی کلیدی بوده که در متای توضیحات ذکر شده است، می بینید که اگر کلمه ی کلیدی در متای توضیحات قرار بگیرد به صورت درشت و برجسته یا همان bold نمایش داده می شود که موجب جلب توجه بیننده می شود. حال همین تغییر باعث افزایش شانس شما برای کلیک کردن آقای جستجوگر شده و در دراز مدت باعث ارتقاء جایگاه و رتبه ی صفحه و سایت شما در نتایج جستجو می شود.
پيوست:
توضيحات فايل: کلمه ی کلیدی در متای توضیحات
keyword-in-meta-description.jpg
keyword-in-meta-description.jpg [ 15.6 KiB | بازديد 9363 بار ]
تگ توضیحات متا بعد از تگ عنوان و تیتر ها یکی از پر اهمیت ترین هاست. زیرا که چکیده ای از محتوای صفحه را به نمایش میگذارد، در حالی که از چشم کاربران پنهان است برای مفهوم کردن مضمون صفحه به موتور های جستجو کمک می کند.
مت کاتس ، مدیر ارد گوگل عنوان کرده است که برای مقالات وبلاگش از توضیحات متا استفاده نمیکند و بخش meta description را خالی میگذارد. توضیحات متا دقیقا جایی به کار می آید که صفحه دارای پیچیدگی بالایی باشد و بخواهیم چکیده را به موتور های جستجو و کاربران تفهیم کنیم. بهتر است که توضیحات را خالی بگذارید تا توضیحات تکراری و اسپم را در آن بنویسید. بگذارید گوگل این تصمیم را بگیرد که چکیده ی صفحه ی شما چیست.
چرا مدیر ارشد گوگل از پر کردن متای توضیحات امتناع میکند ؟ این اهمیت متای توضیحات را نشان می دهد که چقدر بر سئوی صفحه و تعیین کلمه ی کلیدی موثر است. با تعریف درست توضیحات متا در عین حال که میتوانید شانس کلیک خوردن مطلب خود را افزایش دهید میتوانید سایت خود را غیر قابل پذیرش و چرت و پرت هم جلوه دهید. این عارضه زمانی رخ میدهد که صاحبان وبلاگ ها و سایت ها از پلاگین هایی برای پر کردن meta ی توضیحات استفاده میکنند و صفحات متعدد با پاراگراف های اولیه مشابه یا یکسان دارند.
از برجسته شدن سخن به میان آمد , این نکته را باید متذکر شوم که یکی از عواملی که باعث شناخته شدن یک کلمه به عنوان کلمه ی کلیدی می شود برجسته کردن آن کلمه در صفحه است, البته برخی ها بر این معتقدند که تاثیر چندانی هم ندارد اما از هرچه بگذریم بر فهم بهتر مطلب توسط خوانند تاثیر گذار است.


نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  

مبحث جدیدپاسخ

 [ 8 پست ] 


مباحث مرتبط

 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. برای افزایش سئو،کلمات کلیدی تک کلمه ای یا چند کلمه ای

ehsannasr

0

92

پنج شنبه 06 سپتامبر 18, 9:04 am

ehsannasr نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای بهبود وب سایت

ehsannasr

0

246

پنج شنبه 10 مه 18, 8:21 am

ehsannasr نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. راهنمای نهایی برای کلمه کلیدی با رقابت بالا-35 کلمه کلیدی رق

site2017

2

860

پنج شنبه 12 آپريل 18, 2:53 pm

repairkerkereh نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشکل کلمه ی کلیدی متن در افزونه all in one seo وردپرس

last

1

1783

سه شنبه 22 نوامبر 16, 5:16 pm

Hoseyn نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. چهار ابزار جستجوی کلمات کلیدی

ehsannasr

0

145

پنج شنبه 28 ژوئن 18, 9:17 am

ehsannasr نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 14 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد



بخش ها