SEO مارکتینگ

برای فعالیت های اینترنتی به خصوص وب سایت ها SEO مارکتینگ هر چند از نظر مفاهیم متفاوت از هم هستند اما در اجرا وابستگی و هم پوشانی زیادی با یک دیگر دارند.

مارکتینگ دارای سطوح مختلف می باشد که در هر کسب و کاری قطعا طی ۳ مرحله آن به نسبت موقعیتی که در آن قرار دارید ضرورت دارد. این مراحل شامل موارد زیر می شود:

  • بازار شناسی
  • بازاریابی
  • بازار سازی

اگر از نگاه تخصصی به SEO بنگریم، خواهیم دریافت که در هر ۳ مرحله بالا SEO نیز دخالت مستقیم دارد. ابزارهای مختلف SEO در بازارشناسی یکی از بهترین راهکارها می باشند. همچنین در بازاریابی موضوع بهینه سازی جایگاه در نتایج جستجو که اصلی ترین رکن SEO است تا حدود زیادی موثر می باشد. از سمت دیگر در بازار سازی نیز SEO با اطلاعات آماری که در اختیار ما قرار می دهد به خوبی می تواند ما را در تصمیم گیری یاری کند.

SEO چیست؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. در حقیقت SEO به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی که یک وب سایت از موتور های جستجو دریافت می کند، است.

مارکتینگ و SEO

اهمیت SEO از آن جهت می باشد که نزدیک به ۸۰% ترافیک وب سایت ها (به طور متوسط) از طریق موتورهای جستجو تولید می شود. بنابراین سرمایه گذاری برای افزایش ورودی های موتورهای جستجو اثر بسیار بزرگی بر روی بازدید کنندگان کلی وب سایت ما خواهد گذاشت. در حالی که بر فرض تبلیغات گسترده تر محیطی یا حتی اینترنتی ما داریم تنها بر روی افزایش ۲۰% بازدیدهای سایتمان سرمایه گذاری می کنیم.

بنابراین متخصصین به این فکر افتادند که چطور می شود یک سایت برای موتورهای جستجو قابل فهم تر باشد تا در نتایج جستجو جایگاه بهتری از آن خود کند. به این ترتیب قطعا بازدید کنندگان بیشتری از آن موتور جستجو راهی وب سایت بهینه سازی شده خواهند شد. این شد که این علم SEO نام گرفت.

ما در کدباکس خدمات مارکتینگ و SEO را در قالب بسته های ترکیبی ارائه می کنیم. این بسته ها شامل فعالیت هایی در خصوص مارکتینگ و همچنین SEO می باشد. برخی از این فعالیت ها درونی و برخی در خارج از سایت شما خواهد بود. جهت انتخاب مناسب ترین بسته می توانید قبل از خرید به صورت رایگان از متخصصین کدباکس مشاوره دریافت کنید.

SEO مارکتینگ