درباره کدباکس

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات درباره کدباکس هستید، در اینجا تاریخچه فعالیت و معرفی پرسنل کدباکس را می توانید مشاهده نمائید.

کدباکس در سال ۲۰۱۱ میلادی به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت. در ابتدا کدباکس یک مجموعه اطلاع رسانی بود و به مدت ۱ سال تنها در حوزه هاست و سرور نسبت به انتشار مقالات و اخبار اقدام می شد. اما از سال ۲۰۱۲ سایت کدباکس وارد عرصه خدمات دهی شده و به مرور به طور کامل به عنوان ارائه دهنده طیف وسیعی از خدمات وب از جمله هاستینگ و سرور در بین فعالان این حوزه قرار گرفت.

افراد فعال در کدباکس از افراد با تجربه در حوزه طراحی وب، هاستینگ و سرور می باشند و به طور متوسط بیش از ۱۰ سال تجربه کاری در این حوزه دارند. این تجربه کاری با حضور و فعالیت ۴ ساله ایشان در کدباکس همراه شده و پشتوانه علمی و تجربی قدرتمندی را برای کدباکس فراهم آورده است.

ساختار سازمانی مجموعه کدباکس

هسته کدباکس متشکل از ۴ بخش اصلی به شرح زیر می باشد:

  • مدیریت داخلی (وب سایت، منابع انسانی و امور فنی)
  • مدیریت مشتریان (پشتیبانی و فروش)
  • مدیریت مارکتینگ (تخفیف ها)
  • مدیریت محتوا (انجمن و کدکده)

هر یک از بخش های فوق با اهداف ویژه به خود در راستای سیاست های کلی کدباکس فعالیت دارند. با وجود استقلال در عملکرد هر یک از بخش ها به موجب تابعیت از سیاست های کلی کدباکس، یکپارچگی در خدمات دهی و پیروی از الگوهای تعریف شده در کدباکس برای تمامی بخش ها الزامی می باشد. علاوه بر آن که الگو های داخلی هر بخش نیز برای واحد های آن بخش لازم الاجرا می باشد. به این ترتیب نظم و در نتیجه کیفیت کاری مطلوب حاصل می گردد.

پرسنل کدباکس

نظر به حوزه کاری و سبک مدرن منابع انسانی حاکم در کدباکس، اکثریت پرسنل کدباکس به صورت دورکاری مشغول به کار هستند، با این وجود جهت برخی امور برخی از پرسنل فعالیت حضوری دارند. اما ارائه خدمات به مشتریان تنها از طریق اینترنت می باشد و دفتر کاری تنها ویژه پرسنل و دریافت مرسولات پستی می باشد.

در حال حاضر کدباکس دارای ۲ نفر پرسنل حضوری می باشد:

میلاد ابوعلی – مدیریت
ولی ال… عبای – مشاور فنی

همچنین تعداد ۴ نفر به صورت دورکاری یا پروژه ای با کدباکس مشغول به همکاری هستند:

حسین دیندارلو – محتوا و فروش
علیرضا اطیایی – طراح و گرافیست
پگاه صادقی – تامین منابع و مسئول خرید

با هدف بهبود پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به موقع به درخواست های پشتیبانی، تمامی پرسنل حضوری و دورکار کدباکس به صورت زمان بندی شده در بخش پشتیبانی و فروش کدباکس جدا از وظایف سازمانی خودشان زیر نظر مدیریت این بخش نیز فعالیت دارند. به این ترتیب بخش پشتیبانی کدباکس با ۸ پشتیبان در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو درخواست های مشتریان می باشد.

درباره کدباکس